Natt på slottet

Er du redd for spøkelser? Liker du ikke skumle historier og herlig mystikk? Da bør du ikke bli med på Natt på slottet!

Lørdag 31. august inviterer vi til en opplevelse utenom det vanlige i erkebiskopens gamle slott. Det blir musikk og foredrag, våpenkamp i fakkellys, pyroshow, ruinvandring med ny vri og mye mer! Vi åpner også escaperoom Bonden for kvelden, greier du å finne skatten før tiden renner ut?

BILLETTINFORMASJON
Billetter til Natt på slottet kan kjøpes på hoopla.no. Der har vi ulike kategorier og priser.

Ordinær billett: 160,-
Medlemmer i Fortidsminneforeningen: 120,-
Student: 120,-
Inngang escaperoom: 200,- (inngang til Natt på slottet er inkludert i prisen)

Dørene åpner 20:00, men det er mulighet for å delta på første runde med escaperoom allerede kl. 19:00.

ESCAPEROOM BONDEN

Tid: 19:00, 20:00, 21:00

Det har vært innbrudd i Vitenskapsmuseets magasin og en bergkrystall - den siste gjenværende biten av Olavsskrinet er stjålet. Tyvene returnerte til slottet for å finne flere skatter, men rømte da de hørte at politiet var på vei. De har gjemt krystallen i tårnet Bonden, der den ble funnet under utgravningen for over 120 år siden. Klarer du å finne bergkrystallen før tiden renner ut?

Hver runde har plass til 8 deltakere. Billetter kjøpes på hoopla.no og må forhåndsbestilles. Ønsker du å bestille et escaperoom alene for deg og dine venner, så er dette mulig for kr. 1500,- så fremt ingen andre har kjøpt billett til valgt tidspunkt.

Send en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for å bestille.

Kontakt Den trønderske avdeling

FMF JUB GULL TEKST copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy