Bygg og Bevar-treff 2017

Bli med på årets Bygg og Bevar-treff 8. desember! Sted: Litteraturhuset i Oslo

Bygningsvernsentrene - en regional ressurs for bygningsvernet? Det finnes mange bygningsvernsentre rundt om i Norge. Men mange skulle ønske at de var enda flere. Hvilken rolle tar disse sentrene innen næringsutvikling, kompetanse og rådgivning mot håndverkere og huseiere? Oslo ønsker seg et bygningsvernsenter med fokus på mur. Hvordan vil vi at dette og de andre bygningsvernsentrene sine oppgaver skal se ut i fremtiden? Bli med på årets Bygg og Bevar-treff! PÅMELDING klikk her.. Bli med på festen etterpå! Vi inviterer samarbeidspartnere, bedrifter og venner av Bygg og Bevar til middag og ikke minst skal vi dele ut årets Bygg og Bevar-pris! Sted: Litteraturhuset i Oslo 10:00-12:00 Bygningsvernsentrene i Norge presenterer hvordan de er organisert og forteller om sitt arbeid, målgrupper mm. 14:00-15:00 Hvordan kan bygningsvernsentrene spille en rolle i distriktene på områder som kompetansebygging og verdiskapning. Hva kan vi gjøre for ikke å “miste” de håndverkerne som går på kurs? Hvordan unngå at sentrene og bedriftene blir konkurrenter? 15:00-16:00 Murbyen Oslo 16:15 Busstur m byantikvaren som guide 17:00 Middag og prisutdeling Soria Moria, Torshov ( middagen koster kr 300,- + mva)

Meld deg på her

Last ned: Bygg og Bevar2017 Invitasjon