Utleie

Ønsker du å leie Vøienvolden til en feiring, jobbfest eller et seminar i historiske omgivelser?

Vøienvolden gård egner seg godt til både små og store arrangementer. Vi driver hovedsaklig utleie i sommersesongen, mellom 1.mai - 30.september (juli stengt). Vinterstid er det mulig å leie Drengestua til arrangement på inntill 20 personer. Gårdstunet har sommerstid kapasitet på inntil 120 personer. Potetkjelleren kan settes opp med langbord, småbord eller som konferanserom. Her kan det dekkes opp til ca. 35 personer. Gården gir en unik ramme rundt ethvert arrangement og passer både til bryllup, konfirmasjoner, minnestunder, sommerfester, heldagsseminar, osv.

Minste antall personer på et arrangement er 20 personer.

Mat besørges gjennom utleier.

For leie av lokale, send e-post til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Klikk her for LEIEBETINGELSER OG PRISER

Bookingansvarlig hos oss jobber deltid, det kan derfor ta tid før du får svar på dine henvendelser (i juli besvares e-post en gang pr.uke).

Gården er ikke åpen for utleie under Bydelsdagene i mai, Bygningsverndagen i september eller Gammeldags jul første søndag i advent.