Publikasjoner

Cover 4 2017 klarDersom du ønsker å kjøpe noen av våre publikasjoner, kan du sende en epost til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Fortidsminneforeningen utgir tidsskriftet Fortidsvern som kommer fire ganger i året.

Pris: Kr 100 (for ikke-medlemmer)

I tillegg utgir foreningen hefteserien Gode Råd som nå består av 10 hefter og som gir praktiske og nyttige råd for den som har lyst til å ta fatt på bevaringsoppgaver selv. Gode Råd-serien kan også bestilles her

Pris: Kr 100 (for ikke-medlemmer)

Årbok 2017 omslag a

Årboka kommer ut i desember hvert år, og er en av landets viktigste fagpublikasjoner innen kulturminnevern. Bestill: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Pris: Kr 400 (for ikke-medlemmer)

Enøk tiltak i gamle hus cover til nettVårt nye hefte om ENØK-tiltak i gamle hus kan du bestille gratis ved å sende en epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller du kan laste det ned som pdf. Bla i heftet her.